منو
مبلمان باغی دست دوم

3 نکته مهم قبل از خرید مبلمان باغی دست دوم

مبلمان باغی دست دوم   یکی از موضوعات قابل ملاحظه در خرید میز و صندلی باغی می‌باشد که در جستجوهای گوگل ممکن است با آن مواجه شوید در این مقاله بنا داریم اطلاعات بسیار مفیدی در رابطه با مزایا و معایب خرید میز و صندلی باغی دست دوم و ریسک‌های هر خرید به شما ارائه دهیم تا با دید باز و درست انتخاب نمایید.

تجهیزات باغ و ویلا دست دوم

همان طور که می‌دانید خرید تجهیزات باغی مثل میز و صندلی باغی و تاب باغ جزو خریدهایی نیست که افراد زود به زود آن را عوض کنند . و در واقع این مبلمان به صورت یک دارایی بلند مدت و عمری برای شما در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل در خریدمبلمان باغی دست دوم یا نو باید دقت لازم را به خرج دهید تا بهترین و مناسب‌ترین ها را متناسب با نیاز و فضای خود و هم چنین بودجه خود خریداری نمایید . و سال‌ های سال از خرید خود احساس خوب و رضایت بخشی داشته باشید.

برخلاف تصوری که اکثر افراد دارند اهمیت خرید هر مدل میز و صندلی ویلایی بسیار بیشتر از مبلمان داخل منزل است چرا که در فضای باز شرایط جوی متفاوتی وجود دارد که ممکن است در برخی مدل‌ ها آسیب وارد نماید. پس لازم است زمان انتخاب میز صندلی بالکنی یا باغی خود دقت کافی را به خرج دهید تا دچار پشیمانی نشوید . تجهیزات باغ و ویلا دست دوم یکی از گزینه‌های افرادی می‌باشد که دوست دارند فضای سبز خود را تجهیز کنند اما هزینه کافی برای خرید آن ندارند که در ادامه مقاله بیشتر در رابطه با آن توضیح خواهیم داد.

 

منظور از مبلمان باغی دست دوم ، انواع میز و صندلی باغی دست دوم، تاب باغی دست دوم و سایر تجهیزات باغ و ویلا دست دوم می‌باشد. که در واقع قبلاً فردی آن را خریداری نموده و مدتی از آن استفاده کرده. و اکنون به هر دلیلی مثل خراب شدن ، از دست دادن زیبایی ظاهری و یا تغییر دکوراسیون قصد دارد آن را در سایت‌ های فروش کالاهای دست دوم مثل مبلمان باغی دست دوم دیوار .
در شهرهای مختلفی تحت عناوین مبلمان باغی دست دوم شیراز ، مبلمان باغی دست دوم اصفهان و سایر شهرها به فروش برساند. دقت کنید که هیچگونه مرکز فروش میز و صندلی باغی دست دوم تهران وجود ندارد. و افراد معمولاً این تجهیزات را از دست مصرف کننده می‌ خرند.

مبلمان باغی دست دوم

میز و صندلی باغی همان طور که در مقالات قبلی به آن اشاره شد در جنس‌ها و کیفیت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. که هر کدام از جنس‌ها از نظر ماندگاری کیفیت و استحکام با دیگری متفاوت است اگر بنا دارید مبلمان باغی دست دوم خریداری نمایید. مطمئن‌ ترین جنس جنس‌ های پلاستیکی هستند که آسیب‌ های وارده به آن ها بیشتر مشخص است.
و فرد نمی‌تواند شما را فریب دهد بیشترین آسیبی که ممکن است به میز و صندلی باغی پلاستیکی دست دوم وارد شود، پریدگی در رنگ ، از دست دادن زیبایی ظاهری ، لب پر شدن قسمتی از نشیمنگاه یا پایه یا شکستگی در قسمتی از صندلی یا میز می‌باشد. این‌ها مواردی هستند که صاحبانشان امکان پوشاندن یا فریبکاری نداشته و خریدار می‌تواند با یک بررسی ساده متوجه آن شود .و بسنجد که آیا این کالا به درد او می‌خورد یا خیر؟

صندلی باغی دست دوم

زمان خرید صندلی باغی دست دوم یا مبلمان باغی دست دوم  با توجه به جنس و کیفیت صندلی به موارد مختلفی باید توجه کنید.

  • صندلی باغی پلاستیکی دست دوم

    همان طور که قبل‌تر ذکر شد مبلمان باغی پلاستیکی چه از جنس پلاستیک فشرده و محکم باشد ، چه مبلمان حصیری دست دوم باشد و چه مبلمان پلیمری دست دوم . ممکن است به مرور زمان دچار رنگ پریدگی شود .و یا از قسمت پایه و یا پشتی کار و نشیمن دچار ترک یا شکستگی گردد. توصیه می‌شود برای خرید یک کالای دست دوم مثل مبلمان باغی دست دوم حتماً آن را از نزدیک وارسی کنید .و با یک بار نشستن و بلند شدن روی صندلی و متمایل کردن آن به جلوی عقب متوجه آسیب‌ها خواهید شد.

    میز آتشدان
    در ادامه راه این شمایید که باید تصمیم بگیرید آیا بودجه‌ای که قرار است صرف این کار کنید به صرفه است ؟ ویا بهتر است کمی صبر کنید و یک مبلمان باقی نو و با کیفیت را به صورت اقساط یا نقد از یک تولیدی با قیمت مناسب خریداری نمایید.

  • صندلی باغی فلزی دست دوم

    همان طور که در مقاله مقایسه انواع جنس‌ های مبلمان باغی اشاره شد از مقاوم‌ ترین و بهترین جنس‌ها برای میز و صندلی باغی جنس آهن می‌باشد. که بسیار مقاوم و با کیفیت و محکم است. و در برابر آسیب‌ ها مقاومت بالایی دارد. و تنها با چند مراقبت ساده به کاری عمری و دائمی برای شما تبدیل خواهد شد. اما خرید صندلی فلزی باغی دست دوم ریسک بالایی دارد.
    و آسیب‌ هایی که به آن وارد می‌شود را می‌توان به آسانی با یک رنگ ضد آب پوشاند و خریدار را فریب داد. پس مراقب انتخاب خود باشید. و سعی کنید تا حد امکان مبلمان باغی فلزی دیگران را خرید نکنید ، مگر اینکه به فروشنده مطمئن باشید.

  • صندلی باغی چوبی دست دوم

    میز و صندلی باغی چوبی دست دوم ممکن است به مرور زمان به خصوص اگر در شرایط مختلف جوی قرار بگیرد، دچار پوسیدگی شدید گردد. به طور کلی چوب با تمام زیبایی‌هایش برای مبلمان باغی مناسب نمی‌باشد. چرا که خیلی زود ظاهر و استحکام خود را از دست می‌دهد. پس اگر برای فضای به غیر از بالکن‌ های مسقف یا آلاچیق هایی که به خوبی پوشانندگی دارند بنا دارید مبلمان باغی دست دوم بخرید، می توانید مبلمان چوبی انتخاب نکنید.

مبلمان باغی دست دوم

مبلمان باغی دست دوم مشتری که 11 سال در تراس بدون سقف بوده و با مراقبت درست هنوز در حد نو است

قیمت صندلی ویلایی دست دوم

صندلی باغی دست دوم یا همان مبلمان باغی دست دوم با قیمت‌ های متفاوتی در سایت‌ های فروش کالاهای دست دوم ارائه می‌گردد. برای خرید حتماً یک سری موارد را لازم است توجه کنید و آن ها را از نزدیک بررسی کنید. تا مطمئن شوید کاری که قرار است برای آن هزینه‌ ای صرف کنید حتی اگر هزینه کمی است، سالم باشد. چرا که خرید یک مبلمان شکسته یا پوسیده به هیچ عنوان برای شما کاربردی نخواهد بود. در ادامه این مقاله به مهم‌ ترین مواردی که زمان خرید صندلی ویلایی دست دوم باید به آن ها توجه شود اشاره می‌کنیم.

 زمان خرید میز و صندلی باغی دست دوم به چه مواردی باید توجه کنیم؟

اگر بودجه کافی برای خرید مبلمان باغی در اختیار ندارید و بنا دارید تجهیزات باغی و ویلایی دست دوم مثل یک ست میز و صندلی باغی دست دوم یا تاب باغی دست دوم خریداری نمایید، حتما موارد زیر را چک کنید :

چک کردن استحکتم و عدم شکستگی در میز و صندلی باغی دست دوم

مبلمان باغی دست دوم رنگ شده که مشتری خریده و بعد متوجه شده که شکسته

در وهله اول توصیه می‌شود حتماً خرید مبلمان باغی دست دوم خود را حضوری انجام داده و کار را از نزدیک مشاهده کنید. و حتماً روی تک تک صندلی‌ ها یا تاب بنشینید. و به سمت جلو و عقب حرکت کنید. تا خیالتان راحت باشد در صندلی‌ها شکستگی وجود ندارد. و جایی از صندلی‌ ها با چسب به هم چسبانده نشده باشد . سپس تمام قسمت‌ هایی که با زمین در ارتباط است و اتصال پایه صندلی به کفه صندلی را بررسی کنید. که در قسمت جوش‌ ها یا ارتباط با زمین دچار پوسیدگی و زنگ زدگی شدید نباشد.

  • توجه به رنگ صندلی باغی دست دوم

به رنگ صندلی باغی دست دوم یا مبلمان باغی دست دوم دقت کنید. رنگ اصلی که روی میز و صندلی باغی زده می‌شود رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک می‌باشد. که کاملا یکنواخت است و دانه‌های سیاه ندارد. و به رنگ سفید براق است. روی سطح تاب یا میز و صندلی دست بکشید. و از یکنواخت بودن رنگ، اطمینان حاصل کنی و اگر قسمت‌ های زیادی از میز و صندلی ناهمواری‌ های فراوانی در رنگ داشت، این نشان دهنده این است که خریدار سطح کار را با یک رنگ ضد آب یا اسپری پوشانده است.
و این موضوع قابل تامل است. چرا که ممکن است سطح زیر رنگ شدگی دچار پوسیدگی شدید یا زنگ زدگی و خوردگی شده باشد. و فروشنده آن را با رنگ پوشانده باشد.

 

مبلمان باغی دست دوم

مبلمان باغی دست دوم که آسیب دیده و با رنگ می پوشانند و به خریدار می فروشند

 

 

  • مقایسه قیمت صندلی باغی دست دوم با نو

    قیمت میز و صندلی باغی دست دوم را که قرار است خریداری نمایید، با کارهای نو در سایت‌ های مختلف مقایسه کنید. اگر خوش شانس باشید و با سایت‌ هایی که مستقیم از درب تولیدی کالایی را عرضه می‌کنند آشنا شوید. مشاهده خواهید کرد که کار های با کیفیت با قیمت‌ های بسیار مناسب و قیمتی نزدیک به کالاهای دست دوم ارائه می‌شود. قابل ذکر است مبلمان باغی دست دوم باید با قیمت‌ های بسیار پایین نزدیک به وزن فلز یا نوع چوبی که در آن به کار رفته به فروش برسد.
    و اگر مشاهده کردید قیمت آن نزدیک نصف کالای نو است، ارزش خریدن ندارد. چرا که ممکن است پس از مدتی استفاده به ناگاه از محل‌های جوش بشکند.
    و یا آسیب‌ هایی که در گذشته به آن وارد شده خود را نشان دهد. و دیگر برایتان کاربردی و لذت بخش نباشد. گالری نشاط محصولات باغی نو و با کیفیت و با دوام را با قیمت مناسب به دلیل حذف تمامی واسطه‌ها ارائه می‌دهد. و گاهی می توانید با خرید شرایطی و پرداخت مبلغی از قیمت میز و صندلی به صورت چکی ، کار نو و بسیار محکمی را خریداری کرده مباحث مثبت و خوبی آن را وارد ویلا و باغتان کنید.

تاب گلبرگ G2

بهینه ترین خرید میز و صندلی تراس دست دوم کدام مدل ها می باشد ؟

اگر با تمام مواردی که گفته شد هنوز مصمم هستید که یک دست میز و صندلی تراس دست دوم یا مبلمان باغی دست دوم بخرید ، در صورتی این خرید توصیه می‌شود که کار را از فردی مطمئن و آشنا خریداری نمایید .و یا به دقت تک تک اجزای کارت مورد نظر را بررسی کنید. و یا اینکه از فردی مبلمان باغی دست دوم تهیه نمایید که می‌دانید به تازگی آن را خریده و فقط به دلیل بزرگ بودن و جا نشدن در فضای باز او و یا عدم هماهنگی با دکوراسیون فضای بازش بنا دارد آن را بفروشد.

این بهینه‌ترین خرید میز و صندلی تراس دست دوم شما می‌تواند بهینه ترین روش باشد. و تا حد زیادی به شانس شما بستگی دارد.

اولین دیدگاه را ثبت کنید

قابل ذکر است دیدگاه های نامرتبط به مطلب یا حاوی محتویات نامناسب تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

محصولات تخفیف خورده

تاب گلبرگ G6

٪

3

7,450,000 تومان
7,200,000 تومان

مبل ویلایی ال

25,000,000 تومان

میز و صندلی مهتاب M8 [ست 6 نفره]

٪

16

11,600,000 تومان
9,800,000 تومان

صندلی تک گلبرگ

٪

23

2,200,000 تومان
1,700,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G222 [ ست 2 نفره ]

٪

13

5,200,000 تومان
4,500,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ست 6 نفره]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

تاب باغی کالسکه ای C44

٪

4

7,530,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ ست 4 نفره ]

٪

11

8,300,000 تومان
7,400,000 تومان

میز و صندلی مهتاب [ ست 6 نفره ]

٪

14

11,700,000 تومان
10,100,000 تومان

میز و صندلی مهتاب [ست 4 نفره ]

٪

11

8,200,000 تومان
7,300,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ست 6 نفره]

٪

7

10,700,000 تومان
9,900,000 تومان

میز و صندلی لارنکا

٪

6

10,400,000 تومان
9,800,000 تومان

تاب باغی کالسکه ای

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

تاب گلبرگ G3

٪

5

7,550,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G13 [ ست 6 نفره ]

٪

6

10,350,000 تومان
9,750,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ست 6 نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ ست 4 نفره ]

٪

11

8,300,000 تومان
7,400,000 تومان

تشک صندلی رنگین کمانی آبی

٪

11

2,480,000 تومان
2,200,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ [ست 4نفره]

٪

11

8,500,000 تومان
7,600,000 تومان

میز و صندلی فرفوژه [ ست 6 نفره ]

٪

14

11,700,000 تومان
10,100,000 تومان

تشک صندلی باغی طوسی قرمز

٪

11

2,480,000 تومان
2,200,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G2 [ ست ۴ نفره ]

٪

6

7,650,000 تومان
7,200,000 تومان

چتر و سایه بان پایه بغل [ قطر 4 ]

٪

13

10,100,000 تومان
8,800,000 تومان

میز و صندلی مهتاب M9 [ست 2 نفره]

٪

17

5,400,000 تومان
4,500,000 تومان

تاب باغی کالسکه ای C4

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

تاب ایفل E1

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

باربیکیو ذغالی

تماس بگیرید

تاب گلبرگ

٪

7

7,650,000 تومان
7,100,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G5 [ ست ۶ نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

تاب ایفل

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

میز آتشدان

تماس بگیرید

میز آتشدان

تماس بگیرید

میز و صندلی گلبرگ G4 [ ست 6 نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

تشک گل صورتی کمرنگ

٪

11

2,480,000 تومان
2,200,000 تومان

تاب گلبرگ G2

٪

6

7,650,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G111 [ ست ۶ نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

تاب گلبرگ G4

٪

6

7,620,000 تومان
7,200,000 تومان

گالری نشاط عرضه کننده مستقیم محصولات باغی از تولیدی با بیش از یک دهه سابقه فروش موفق اینترنتی ، مفتخر است که بالاترین حد رضایت را از شما عزیزان دریافت نموده است .

 ارتباط با واحد پشتیبانی و تماس با ما :

09982208940

02532937393

آدرس انبار 1 : قم ، بلوار جمهوری

آدرس انبار 2: کرج ، ماهشهر

این محموعه برای اعتماد هر چه بیشتر شما عزیزان کالا را ابتدا درب منزل شما تحویل داده و پس از دریافت و تایید مشتری تسویه می نماید .

فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی تجهیزات باغی نشاط | خرید آنلاین ملزومات باغی مستقیم ازتولیدی
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی تجهیزات باغی نشاط | خرید آنلاین ملزومات باغی مستقیم ازتولیدی