منو
مبل باغی دست دوم

میز صندلی باغی دست دوم بخرم یا نو

میز صندلی باغی دست دوم از مواردی است که برخی افراد در گوگل به دنبال آن هستند. به ویژه افرادی که به تازگی باغ یا ویلایی خریداری نموده و به دنبال تجهیز باغ و خرید تاب و میز و صندلی باغی برای آن می‌باشند . اما به اندازه کافی بودجه در اختیار ندارند و به سراغ انتخاب این گزینه می‌روند . در این مقاله بنا داریم توضیحاتی در رابطه با خرید میز صندلی باغی دست دوم و توضیحاتی در رابطه با آن . و بیان مزایا و معایب و ریسک‌های این خرید توضیحاتی برای شما ذکر کنیم .

و در آخر به معرفی تولیدی هایی بپردازیم که به دلیل حذف واسطه‌ها قیمت‌ های منصفانه و نزدیک به قیمت‌ های مبلمان دست دوم ارائه می‌دهند.

 

مبلمان باغی دست دوم

انتخاب میز صندلی باغی دست دوم یا نو کدام یک به صرفه‌تر است؟

میز صندلی باغی دست دوم و یا به عبارتی مبلمان استفاده شده به این معنی می‌باشد که فردی قبلاً یک دست میز و صندلی باغی خریده سال‌ های سال از آن استفاده کرده و تحت شرایط مختلف قرار داده. و اکنون برای تغییر دکوراسیون خانه خود قصد دارد آن را بفروشد . قیمت میز صندلی باغی دست دوم معمولا از مبلمان نو کمتر است . چرا که از آن استفاده شده و گاهاً آسیب‌ هایی نیز دیده است . که در این مقاله به تمام آسیب‌هایی که ممکن است به مبلمان باغی دست دوم وارد شود اشاره می‌کنیم .

تا اگر به هر دلیلی ناچارید که از این میز صندلی باغی دست دوم خرید نمایید، حواستان به این موارد باشد تا مبلتان را سالم تحویل بگیرید.

قبل از خرید میز صندلی باغی دست دوم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

همان طور که گفتیم گاهی افراد به دلیل اینکه میز صندلی باغی دست دوم قیمت پایین‌تری نسبت به مبلمان نو دارد. و به دلیل محدودیت‌ های مالی ناچارند این گزینه را انتخاب نمایند. زمانی که قصد دارید هر مدل تاب باغی دست دوم و یا میز صندلی باغی دست دوم را خریداری نمایید. حتماً خرید خود را حضوری انجام داده و موارد زیر را کنترل نمایید در غیر این صورت ممکن است مبلی بخرید که زیاد برایتان مفید نبوده و مجبور به تعویض آن شوید.

بررسی کیفیت میز و صندلی باغی

کیفیت یک مدل میز صندلی باغی دست دوم  ، مهم‌ترین فاکتور هایی است که روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. و خوب از آن نگهداری شده و الان در شرایط خوبی قرار دارد. و از نظر شکستگی و خرابی مشکلی ندارد ، می تواند گزینه خوبی باشد. اما مبلمانی که در این حد سالمند ، معمولاً قیمت بالاتری نسبت به انواع خراب آن دارند . به علاوه جنس مواد استفاده شده در تولید مبلمان باغی و کیفیت جوش‌ ها و ساختار میز و صندلی باغی دست دوم مثل استفاده از تسمه‌ های بافت در کف صندلی.

 

میز و صندلی باغی دست دوم

 

یا لوله‌های ضعیف دارا بودن جوش‌های قوی co۲ یا ‌های ضعیف غیر صنعتی داشتن رنگ کوره‌ای چند لایه یا رنگ پریدگی‌های بسیار زیاد و رنگ‌های غیر صنعتی و… همه و همه در استحکام مبلمان باغی دست دوم تاثیر دارد.

میز و صندلی باغی دست دوم کرج

یکی از شهرهایی که تولیدی‌ های زیادی در آن واقع شده و گذرگاهی است که افراد از آن به سمت ویلا های خود می روند کرج می‌باشد . که معمولاً فروشگاه‌ هایی برای مبلمان باغی در این شهر وجود دارد. اما برخی افراد تمایل دارند به دلیل مشکلات مالی یک دست میز و صندلی باغی که ترجیحاً دست دوم تمیز و ارزان باشد.تا بتوانم در فضای ویلای خود استفاده نموده و از نشستن روی آن لذت ببرند.

البته این مبلمان را بیشتر افرادی که خودشان باغ دارند مدت‌ها در فضای باغی و زیر باد و باران و آفتاب از آن استفاده نموده‌اند برای فروش می‌گذارند.

میز و صندلی باغی دست دوم دیوار

یکی از فضاهای بسیار نامطمئن برای خرید میز صندلی باغی دست دوم ، سایت‌ های فروش کالاهای دست دوم می‌باشند. در این سایت‌ها معمولاً افراد به هیچ عنوان فروشنده را نمی‌شناسند. و متاسفانه کلاهبرداری‌ ها و فریب‌ های زیادی در این زمینه دیده می‌شود. از این سایت‌ ها بهتر است فقط برای شناسایی فروشنده استفاده کنید. و حتماً حضوری یا در روز روشن کالای مورد نظر را ببینید . و تمام مواردی که گفته می‌شود را بررسی کنید، تا پس از خرید پشیمان نشوید. چرا که کسی به شما پاسخگو نخواهد بود.

 

صندلی باغی دست دوم

 

 

قیمت صندلی باغی دست دوم

در رابطه با قیمت صندلی باغی دست دوم باید گفت که این قیمت‌ها بسیار پراکنده است. در حالت کلی خرید یک کالایی مثل کالاهای چوبی یا آهنی یا پلاستیکی زمانی که قرار است به سمساری‌ ها یا فروشنده‌ های دیگر فروخته شود ، قیمت بسیار پایین‌تر و فقط در حد وزن آن محصول محاسبه می‌شود . اما زمان فروش به شما و با تمیز کردن و تغییراتی که در ظاهر آن ممکن است بدهند، به قیمت بسیار بالایی و نزدیک به قیمت نو به فروش می‌رساند.

گاهی اوقات خرید از یک تولیدی بدون واسطه با قیمت مناسب بسیار به صرفه‌تر از خرید یک کالای دست دوم در حد نو می‌باشد . چرا که تفاوت قیمت خیلی زیادی ندارند. اما شما مطمئن نیستید که آن کالای دست دوم در چه شرایطی نگهداری شده و زیر رنگی که روی آن زده شده چه خبر است. پس مراقب باشید اگر نسبت به فروشنده مطمئن نیستید. فریب یک الی دو میلیون قیمت پایین‌تر نسبت به کار نو را نخورید.

گالری نشاط تجهیزات باغی بسیار با کیفیت و محکم را به دلیل حذف واسطه‌ها و ارسال مستقیم از درب تولیدی با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌کند . به طوری که محصولات با همین کیفیت در سایر فروشگاه‌ ها ممکن است ۲ الی ۴ میلیون هر محصول گرانتر باشد. البته این موضوع را در نظر بگیرید که میز و صندلی‌ های باغی در کیفیت‌ ها و وزن‌ های مختلفی تولید می‌شوند. برخی از آن ها در قیمت‌ های بسیار ارزان عرضه می‌شوند.

این صندلی‌ ها سبک بوده و از لوله‌ها و جوش‌ های بسیار ضعیفی در آنها استفاده می‌شود که پس از مدتی می‌شکند یا خم می‌شود. که در این رابطه در مقالات دیگر سایت کامل توضیح داده شده است.

 

مبل باغی دست دوم

 

میز و صندلی فلزی ویلایی دست دوم

زمان خرید میز صندلی باغی دست دوم به جنس و کیفیت صندلی‌ها دقت کنید .و این نکته را در نظر بگیرید که میز و صندلی فلزی ویلایی دست دوم  ریسک بالاتری نسبت به سایر جنس‌ها دارد . چرا که در صورت عدم نگهداری مناسب ممکن است در محل جوش‌ ها شکستگی‌ هایی وجود داشته باشد زیر رنگ زنگ زدگی‌ هایی وجود داشته باشد که شما آن را ندیده و بعداً بعد از چند بار استفاده متوجه شوید که دیگر فایده‌ای ندارد.

نوع برند و چگونگی طراحی میز و صندلی

مارک تجاری میز صندلی باغی دست دوم و چگونگی طرح و مدل آن از عواملی هستند که بر قیمت آن موثرند. معمولاً مبل‌ هایی که مربوط به برندهای خاص می‌باشند، قیمت بالاتری دارند. و این به خاطر طراحی ویژه کیفیت کار و اسم برندی است که یدک می‌کشد.

میزان میز و صندلی باغی دست دوم

گاهی اوقات یک مبلمان دست دوم آنقدر کار کرده است که حتی اگر به قیمت پایینی فروخته شود، ارزش زیادی ندارد. و به زودی از بین خواهد رفت. پس عمر مفید یک محصول بر قیمت آن بسیار موثر است. بهترین حالت ممکن وقتی است که فردی یک دست مبل باغی خریده ولی از مدل آن خوشش نیامده . و یا به هر دلیلی مثل مهاجرت یا فروش ویلا و مانند آن قصد دارد آن را بفروشد . در این صورت عمر مفید آن بسیار بالاست و ارزش خریدن دارد.

مبلمان باغی دست دوم

 

البته برای خرید این نوع صندلی باغی دست دوم معمولاً قیمت بالایی باید پرداخت کنید. اما در صورتی که میز و صندلی قدیمی باشد و کار زیادی کرده باشد، خیلی زود نیاز به تعمیرات اساسی یا جایگزینی برخی قطعات و مانند آن داشته باشد. و معمولاً در قیمت پایینی عرضه می‌شود که اصلاً ارزش خریدی ندارد و شما پس از مدتی استفاده به این نتیجه خواهید رسید که ای کاش نو خریده بودم.

بازار عرضه و تقاضا

میزان عرضه و تقاضای کالا مثل میز صندلی باغی دست دوم یا  بر قیمت آن بسیار موثر است. همچنین کالاهای فصلی در فصل‌هایی که خرید و فروش آنها کمتر است، قیمت پایین‌تری دارند. برای مثال اگر میز و صندلی‌ های فرفوژه نسبت به سایر مبلمان باغی کمتر عرضه شود . و تقاضا برای آن زیاد باشد، قیمت آن معمولاً بالا است. همچنین اگر در فصل‌هایی مثل فصل تابستان که تقاضا بسیار بالاست بخواهید این مبلمان را خریداری نمایید، معمولاً قیمت بالاتری باید پرداخت کنید.

اوضاع و شرایط اقتصادی در بازار موثر بر قیمت میز صندلی باغی دست دوم

شرایطی که بر بازار حاکم است و قیمت‌ ها و خرید و فروش‌ ها بسیار موثر است. اگر در شرایط رکود اقتصادی باشیم، معمولاً قیمت مبل فرفوژه کمتر خواهد بود. چرا که این محصول یک محصول لوکس هست و در این شرایط تقاضا برای محصولات لوکس کمتر می‌شود. در حالت کلی قیمت میز صندلی باغی دست دوم به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی‌توان دقیقاً قیمت مشخصی داد.
و این شما هستید که حتماً باید وضعیت یک مبل را بررسی کنید. و نسبت به نوع آن را مقایسه کنید و ببینید آیا به صرفه هست یا نه.

 

میز صندلی باغی دست دوم

خرید میز صندلی باغی دست دوم نسبت به نو چه معایبی دارد؟

  • کیفیت پایین

    همانطور که قبل‌تر نیز ذکر شد کیفیت یک میز صندلی باغی دست دوم مهم‌ترین فاکتور شما برای خرید باید باشد. و ممکن است صندلی باغی‌ ها بر اثر استفاده زیاد دچار سایش شکستگی سوراخ یا مشکلاتی باشند که انواع چسب‌هایی مثل یک ۱ ۲ ۳ و رنگ‌های همرنگ صندلی پوشش داده شده و شما متوجه آن نشوید و پس از مدتی استفاده به ناگاه ببینید که صندلی شما شکست و یا زنگ زدگی عمیقی دارد.

  • عمر مفیده میز صندلی باغی

    به طور کلی آهن فلزی ماندگار است و در صورت نگهداری درست می‌تواند به کاری عمری تبدیل شود، آسیب‌پذیری آن در برابر رطوبت را نمی‌توان نادیده گرفت. پس اگر قصد دارید میز و صندلی باقی فلزی خریداری نمایید. تنها مراقبتی که لازم است شما انجام دهید، این است که با هر خراشیدگی یا پریدگی رنگ با اسپری که در مقالات به آن اشاره شده است. و یا حتی یک رنگ ضد آب همرنگ صندلی آن را پوشش دهید.
    در این صورت میز و صندلی شما هیچگاه از قیافه می‌افتد و نه آسیبی می‌بیند. از طرفی شما با خرید یک مبلمان باغی دست دوم نمی‌دانید که آیا فرد قبلی به خوبی از آن نگهداری کرده یا نه؟ و ممکن است زنگ زدگی‌ها را با رنگ پوشش دهد و شما به هیچ عنوان متوجه آن نشوید. و صندلی شما از درون به مرور نابود شود.

    میز و صندلی باغی دست دوم

  • ضمانت استحکام

    مسلماً خرید یک دست میز صندلی باغی دست دوم هیچگونه ضمانت و گارانتی ندارد. و در صورت هرگونه مشکل هیچکس پاسخگوی شما نیست. اما با خرید میز صندلی باغی یا تجهیزات باغی از یک تولیدی معتبر مثل گالری نشاط، می توانید از ضمانت استحکام ۱۲ ماهه آن بهره بگیرید. و با خیال راحت از مبلمان باغی خود استفاده کنید.
    این ضمانتنامه حتی در برخی از فروشگاه‌ های میز صندلی باغی نو نیز دیده نمی‌شود. و به خاطر کیفیت ضعیفی که دارند کارهایشان ممکن است پس از مدتی استفاده بشکند یا خم شود.

  • محدودیت در انتخاب رنگ پارچه و تنوع مبلمان

    وقتی یک میز و صندلی باغی دست دوم را خریداری می‌نمایید دیگر قدرت انتخابی ندارید. و نمی‌توانید در بین مدل‌های متنوع و جدید متناسب با دکوراسیون خود میز و صندلی و یا تشک آن را انتخاب کنید.به طور کلی انتخاب و خرید میز صندلی باغی دست دوم این است به عنوان یک راهکار مهمی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های شما باشد.
    اما باید به این نکته هم توجه کنید که ممکن است مشکلات و محدودیت‌ هایی برای شما به وجود آورد. با کمی دقت می‌توانید آن را برطرف کنید. و یا قید خرید کالای دست دوم را زده و از یک تولیدی منصف و مطمئن خرید نمایید.

    میز صندلی باغی دست دوم

  • بررسی کیفیت میز صندلی باغی دست دوم زمان خرید

    همانطور که گفتیم بهتر است زمان خرید هر کالای دست دومی آن را از نزدیک ببینید. و برای میز صندلی باغی دست دوم اقدامات زیر را انجام دهید:
    بررسی تمام قسمت‌ های صندلی‌ ها و میز
    برای خرید میز صندلی باغی دست دوم حتماً باید به صورت حضوری اقدام کنید. و تک تک زوایای صندلی را به خصوص از محل جوش‌ها فشار داده و بررسی کنید که شکستگی یا خرابی نداشته باشد. و زیر و بم صندلی را وارسی کنید که زنگ زدگی نداشته باشد. همچنین روی رنگ‌ها دقت بیشتری داشته باشید. و ببینید اگر جایی رنگ خورده دلیلش چه بوده و به طور کلی کار شما دو رنگ نباشد.

  • آزمایش حرکتی انجام دهید

    حتماً زمان خرید میز صندلی باقی دست دوم آن را امتحان کنید. روی آن بنشینید. روی تکیه‌گاه‌ ها دست‌ های خود را بگذارید و فشار دهید. کمی به سمت عقب و جلو متمایل شوید تا مطمئن شوید که قطعات محکم هستند. و صدا نمی‌دهند. و اتصالات با چسب سرهم نشده اند. همچنین ارتفاع صندلی استانداردها نرمی تشک و اتصالات را تک تک چه کنید و مطمئن شوید که صندلی راحت است و استحکام کافی را دارد.

    مبلمان باغی دست دوم

  • بررسی کیفیت مواد به کار رفته در تولید آن

    دقت کنید که مبلمان باغی که قرار است بخرید از چه جنسی و کیفیتی ساخته شده است. وزن صندلی چقدر است اگر صندلی شما زیر ۷ کیلو وزن دارد، معمولاً زیاد استحکامی نخواهد داشت. اگر میز و صندلی شما از جنس چوب است توجه کنید که چوب‌ها پوسیدگی نداشته باشد. اگر مبلمان شما از جنس فلز است کنید که حتماً در کفه مبل که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد، از تسمه به جای لوله‌های توخالی نازک استفاده شده باشد تا استحکام بیشتری داشته باشد و به مرور زمان خم نشود.

  • میزان استفاده از مبل

    زمانی که قصد خریده مبلمان دست دوم را دارید. در صورت ممکن و داشتن اعتماد به فروشنده بررسی کنید که چقدر از آن استفاده شده و از وی در این باره سوال کنید. همچنین بپرسید که این کار چه مشکلاتی یا خرابی‌هایی داشته است.

  • اعتبارسازی

    در صورت امکان از فروشنده صورتحساب یا فاکتور یا نوشته‌ای بگیرید و روی آن قید کنید که تا مثلاً یک هفته الی دو هفته حق فسخ دارید. و در صورت شکستگی نامتعارف یا هر مشکل دیگری بتوانید آن را پس دهید. این کار به شما این اطمینان را می‌دهد که محصول خود را از منبع قابل اعتمادی خریده‌اید.

مبل ویلایی دست دوم

 

سخن پایانی

اگر قصد دارید میز صندلی باغی دست دوم خریداری نمایید . قبل از آن کمی بررسی کنید و در اینترنت سرچ بزنید. و تولیدی‌های مختلف را از لحاظ قیمت و کیفیت بررسی نمایید. و ببینید آیا از نظر قیمت تفاوت خیلی زیادی با خرید کار نو دارد یا خیر و اگر دیدید تفاوت قیمت آنچنانی نیست. ارجحیت خود را خرید مبلمان باغی نو و با ضمانت از یک تولیدی معتبری چون گالری نشاط، بگذارید. تا با خیال راحت مبلی را خریداری نموده و احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید.

اولین دیدگاه را ثبت کنید

قابل ذکر است دیدگاه های نامرتبط به مطلب یا حاوی محتویات نامناسب تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

محصولات تخفیف خورده

میز و صندلی گلبرگ G5 [ ست ۶ نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

تاب گلبرگ

٪

7

7,650,000 تومان
7,100,000 تومان

تاب باغی کالسکه ای C4

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

تشک صندلی باغی طوسی قرمز

٪

11

2,480,000 تومان
2,200,000 تومان

تاب گلبرگ G3

٪

5

7,550,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G2 [ ست ۴ نفره ]

٪

6

7,650,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G4 [ ست 6 نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

میز و صندلی لارنکا

٪

6

10,400,000 تومان
9,800,000 تومان

تاب ایفل

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی مهتاب M9 [ست 2 نفره]

٪

17

5,400,000 تومان
4,500,000 تومان

تاب باغی کالسکه ای

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ست 6 نفره]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

تاب باغی کالسکه ای C44

٪

4

7,530,000 تومان
7,200,000 تومان

تاب ایفل E1

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

صندلی تک گلبرگ

٪

23

2,200,000 تومان
1,700,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ ست 4 نفره ]

٪

11

8,300,000 تومان
7,400,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ست 6 نفره]

٪

7

10,700,000 تومان
9,900,000 تومان

باربیکیو ذغالی

تماس بگیرید

تشک گل صورتی کمرنگ

٪

11

2,480,000 تومان
2,200,000 تومان

تاب گلبرگ G4

٪

6

7,620,000 تومان
7,200,000 تومان

تاب گلبرگ G6

٪

3

7,450,000 تومان
7,200,000 تومان

مبل ویلایی ال

25,000,000 تومان

میز و صندلی مهتاب [ست 4 نفره ]

٪

11

8,200,000 تومان
7,300,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G222 [ ست 2 نفره ]

٪

13

5,200,000 تومان
4,500,000 تومان

میز و صندلی مهتاب [ ست 6 نفره ]

٪

14

11,700,000 تومان
10,100,000 تومان

میز و صندلی فرفوژه [ ست 6 نفره ]

٪

14

11,700,000 تومان
10,100,000 تومان

میز آتشدان

تماس بگیرید

میز و صندلی مهتاب M8 [ست 6 نفره]

٪

16

11,600,000 تومان
9,800,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ ست 4 نفره ]

٪

11

8,300,000 تومان
7,400,000 تومان

تاب گلبرگ G2

٪

6

7,650,000 تومان
7,200,000 تومان

میز آتشدان

تماس بگیرید

تشک صندلی رنگین کمانی آبی

٪

11

2,480,000 تومان
2,200,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ست 6 نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G13 [ ست 6 نفره ]

٪

6

10,350,000 تومان
9,750,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ [ست 4نفره]

٪

11

8,500,000 تومان
7,600,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G111 [ ست ۶ نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

چتر و سایه بان پایه بغل [ قطر 4 ]

٪

13

10,100,000 تومان
8,800,000 تومان

گالری نشاط عرضه کننده مستقیم محصولات باغی از تولیدی با بیش از یک دهه سابقه فروش موفق اینترنتی ، مفتخر است که بالاترین حد رضایت را از شما عزیزان دریافت نموده است .

 ارتباط با واحد پشتیبانی و تماس با ما :

09982208940

02532937393

آدرس انبار 1 : قم ، بلوار جمهوری

آدرس انبار 2: کرج ، ماهشهر

این محموعه برای اعتماد هر چه بیشتر شما عزیزان کالا را ابتدا درب منزل شما تحویل داده و پس از دریافت و تایید مشتری تسویه می نماید .

فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی تجهیزات باغی نشاط | خرید آنلاین ملزومات باغی مستقیم ازتولیدی
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی تجهیزات باغی نشاط | خرید آنلاین ملزومات باغی مستقیم ازتولیدی