منو
ملزومات باغی

مشخصات کامل میز و صندلی مدل بامبو

میز و صندلی مدل بامبو یکی از مدل‌ های پرفروش در میان انواع میز و صندلی باغی می‌ باشد. و علاوه بر اینکه بسیار زیبا و شیک است آرامش و راحتی خاصی را برای شما به ارمغان می‌ آورد. در این مقاله بنا داریم نکات قابل توجهی را در رابطه با خرید میز و صندلی مدل بامبو و مقایسه آن با سایر مدل‌ ها و بررسی تمام زیر و بم این صندلی پرطرفدار ارائه دهیم. دلیل اصلی نوشتن این مقاله جواب دادن به سوالات شما عزیزان و تردیدهایی می‌باشد که زمان انتخاب مدل میز و صندلی باغی مورد نظر خود برایتان به وجود می‌آید.

تشک صندلی باغی ارزان

انواع میز و صندلی حیاطی

در گالری نشاط نزدیک به ۱2 مدل میز و صندلی عرضه می‌شود که شامل:

  1. میز و صندلی باغی گلبرگ

  2. میز و صندلی مدل بامبو

  3. مبلمان باغی کالسکه‌ای

  4. صندلی باغی مربعی

  5. مبل باغی مدل شعاعی

  6. میز و صندلی لارنکا

  7. صندلی مهتاب

  8. صندلی باغی پرنس

  9. میز و صندلی باغی گلبرگ( فلز-چوب)

  10. مبلمان باغی ال

  11. میز و صندلی نهارخوری

  12. صندلی بالکن تاشو

که تمامی مدل‌ ها ، کار های محکم و با دوامی می‌ باشند که در طرح‌ ها و مدل‌ های بسیار متنوعی عرضه می‌ شوند. تا پاسخگوی نیاز و سلیقه تک تک مشتریان عزیز باشند. هر یک از این صندلی‌ها نیز متناسب با اسکلت خود تشک ویژه و مخصوص به خود را دارند. که در ۲۰ طرح و مدل متنوع عرضه می‌شود تا علاوه بر راحتی قدرت انتخاب شما عزیزان را برای ست کردن با انواع دکوراسیون وسیع‌تر نماید.

میز و صندلی مدل بامبو

در میان انواع متنوع مبلمان باغی ، میز و صندلی بامبو یکی از مدل‌ های پر طرفدار و خاص می‌باشد که با خم‌ های بسیار زیاد و تو در توی خود هم ظاهر جذابی دارد. و هم نمای متفاوتی نسبت به سایر مبلمان باغی دارا می‌ باشد.

میز و صندلی بامبو B99

 

بررسی قسمت‌های مختلف میز و صندلی بامبو

  • فرم پشتی صندلی

    میز و صندلی مدل بامبو از مدل‌ های لمیده می‌ باشد که فرد با نشستن روی آن به حالت لمیده و کمی متمایل به عقب در حدود ۳۰ الی ۴۰ درجه قرار می‌گیرد. فرد می‌تواند روی این میز و صندلی به راحتی ریلکس کرده و کتاب مطالعه کند یا گوشی موبایل خود را چک کند و یا با نوشیدن یک چای در کنار عزیزان اوقات خوشی را با خانواده خود سپری کند.

  • کفه نشیمن صندلی

    کف صندلی بامبو طوری طراحی شده است که با تعداد زیادی میله بافت زده شده فرد می‌تواند حتی بدون تشک روی آن بنشیند. کفی صندلی نیز سبت به زمین حالت موازی ندارد و کمی به سمت بالا متمایل می‌باشد. برای اینکه متوجه شوید نشستن روی صندلی بامبو چه حسی دارد ی‌توانید یکی از صندلی‌های آشپزخانه یا یکی از مبلمان تک نفره خود را حدود الی ۴۰ درجه به سمت عقب حرکت دهید در این صورت کفه و پشتی مبلمان شما دقیقاً متناسب با کفه و پشتی میز و صندلی بامبو می‌شود.

  • اتصال کفه به پایه

    شکل هندسی میز و صندلی مدل بامبو   شبیه دو عدد مخلوط است که روی هم جوش داده شده باشند . که قسمت نشیمن کمی بزرگتر و قسمت پایه‌ها کمی کوچکتر است و برای استحکام هرچه بهتر یک میله از جلوی پایه به جلوی کفه صندلی متصل شده و تحمل وزن آن را بیشتر می‌نماید.

  • محل اتصال پایه با زمین

    محل اتصال پایه میز و صندلی مدل بامبو به زمین کاملاً به صورت یک دایره است. به این طریق که یک میله کاملاً گرد وی زمین قرار می‌گیرد که تمام خم ها اتصالات دیگر در بالای آن سوار شده است. گرد بودن پایه ، ایتحکام این صندلی‌ ها را بسیار بالاتر می‌برد . چرا که موجب می‌شود وزن صندلی به طور یکنواخت روی زمین پخش شود .و در باد و طوفان های شدید و یا جابجایی و نشستن افراد روی آن، صندلی برنگردد.

  • میز بامبو

    میزی که برای میز و صندلی مدل بامبو  در نظر گرفته شده است کاملاً متناسب با میز و صندلی‌ها طراحی شده و دارای پایه دو قسمتی و گرد می‌باشد یک عدد شیشه روی میز قرار می‌گیرد در قسمت زیر شیشه فضای خالی وجود دارد که می‌توانید برخی اکسسوری‌ ها و یا حتی برخی وسایل را قرار دهید. و ارتفاع میز طوری طراحی شده که صندلی‌ های بامبو تا نصف قسمت نشیمن زیر میز قرار می‌گیرند.

    میز و صندلی بامبو B411

  • رنگ میز و صندلی مدل بامبو

    مبلمان باغی مدل بامبو در مجموعه تجهیزات باقی نشاط در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شوند رنگی که روی انواع مبلمان باقی نشاط زده می‌شود صورت الکترواستاتیک و کره‌ای می‌باشد که در برابر نور آفتاب و باد و باران مقاوم است.

آیا میز و صندلی مدل بامبو برای زیر باران و برف مناسب است؟

به طور کلی در جواب این سوال باید گفت مبلمان باغی و انواع تاب باغی که در گالری نشاط عرضه می‌ شوند به صورت تخصصی و برای فضای باز طراحی شده‌ اند. این مبلمان باغی به صورت صنعتی با رنگ‌های الکترواستاتیک و کوره‌ای روکش می‌ شوند. و تا زمانی که ین رنگ‌ها خراش برندارد و یا پاک نشود هیچ آسیبی نخواهند دید ا به مرور زمان و با جابجایی‌های فراوان یا ضربه‌های شدید ممکن است قسمت‌هایی از رنگ دچار خراشیدگی یا پریدگی شود که می‌توان به راحتی با یک اسپری ضد آب و یا رنگ ضد آب همرنگ میز و صندلی آن را پوشش داد.
در این صورت و تا زمانی که اتصال آهن بدنه اصلی میز و صندلی مدل بامبو با رطوبت از بین برود میزان صندلی شما هیچ زنگ زدگی و آسیبی نخواهد دید. البته اینکه این مبلمان تا چه حد زیر باد و باران و نور شدید آفتاب مقاومت کنند ، تا حدی به مراقبت شما نیز بستگی دارد. در میز و صندلی مدل بامبو  هر صندلی ۲ عدد تشک بیضی شکل از جنس الیاف درجه یک دارد. که یکی در کفه و یکی در پشتی صندلی قرار می‌ گیرد. و آرامش و راحتی آن را چندین برابر می‌ نماید.

بامبو B9

نحوه نگهداری از میز و صندلی مدل بامبو

برای اینکه بتوانید عمر مفید میز و صندلی مدل بامبو خود را افزایش دهید. و سال‌ های سال مانند یک کار شیک و نو در باغ خود نگهداری کنید و از آن لذت ببرید به طوری که آسیبی نبیند و دچار زنگ زدگی نشود، موارد زیر را رعایت نمایید:

  • صندلی ، تاب نیست!

    برخی افراد عادت دارند زمانی که روی صندلی می‌ نشینند ، تنش‌ ها و استرس‌ های خود را روی صندلی پیاده می‌ کنند. و دائم صندلی را به جلو و عقب حرکت می‌ دهند. این کار می‌ تواند به هر مدل صندلی فشار مضاعفی وارد کند. پس بهتر است زمان نشستن روی صندلی ها، فقط استراحت کنید و از زیبایی‌ های طبیعت بهره بگیرید. و از همنشینی با خانواده لذت ببرید. و دائم صندلی ها را به سمت عقب فشار ندهید.

  • چک کردن رنگ میز و صندلی مدل بامبو

    به صورت دوره‌ای هر دو الی سه ماه یک بار صندلی‌ ها و میز خود را بررسی کنید تا متوجه رنگ پریدگی‌ ها شوید.

  • اصلاح رنگ پریدگی ها فقط در چند ثانیه

    هر نقطه‌ای از صندلی را که دچار خراشیدگی یا رنگ پریدگی شده است، با رنگ‌ های روغنی ضد آب با اسپری‌ های ضد آب همرنگ میز و صندلی خود پوشش دهید.

  • اصلاح زنگ زدگی ها با یک سمباده کاغذی

    در صورتی که مدت‌ ها از مبلمان باغی فلزی  خود غافل شده‌اید. و قسمت‌ هایی از میز و صندلی دچار زنگ زدگی و یا نارنجی رنگ شده است، می‌توانید به راحتی با یک سمباده کاغذی قسمت‌ های زنگ زده را بسایبد. و سپس با یک اسپری روغنی مثل داپلی کالر که دقیقاً مشابه رنگ صندلی شماست روی کار را پوشش دهید. در این صورت میز و صندلی شما مثل روز اول نو و زیبا می‌شود.

  • توجه به سطح تماس صندلی ها با زمین

    میز و صندلی مدل بامبو به دلیل سطح تماس زیاد گرد شکلی که با زمین دارد، ممکن است در اثر حرکت‌ و جابجایی‌ ها، رنگ زیر پایه‌ ها پاک شود. که می‌توانید همان طور که در بالا ذکر شد، هر چند وقت یک بار رنگ آن را تمدید کنید تا اتصالش با آب قطع شود.

    میز و صندلی مهتاب M13

  • صندلی ها را روی چمن طبیعی نگذارید!!

    میز و صندلی باغی خود را در هر مدل و جنسی که باشد روی چمن طبیعی قرار ندهید. چرا که با آبیاری چمن‌ ها به مرور کار شما دچار فرسودگی می‌ شود. در صورت امکان میز و صندلی مدل بامبو را روی چمن مصنوعی یا یک لاستیک قرار دهید تا کمتر با موزاییک و یا سیمان یا سطح سفت زمین در ارتباط باشد. در این صورت رنگ پایه‌ ها دیرتر پاک می‌شود.

میز و صندلی بامبو قیمت

قیمت میز صندلی بامبو تا حد زیادی متاثر موارد زیر می‌باشد:

  • کیفیت و مرغوبیت آهنی که در تولید آن استفاده شده است.
  • کیفیت جوش و صنعتی بودن آن
  • تعداد خم‌ های استفاده شده در تولید صندلی و میزان شلوغ بودن این خم‌ ها
  • نوع رنگ استفاده شده در روکش صندلی‌ها
  • نوع برند تولید کننده

موارد ذکر شده همه و همه تا حدی در قیمت میز و صندلی بامبو موثرند. و به طور کلی هرچه میز و صندلی باغی بامبو از آهن مرغوب‌ تر و با کیفیت‌ تری تولید شده باشد قیمت آن بالاتر است. هم چنین میزان شلوغی و خلوتی صندلی‌ ها در قسمت کفه و پشتی، در قیمت آن نقش بسزایی دارد. و بر این اساس صندلی‌ ها به دو دسته پرکار و کم کار یا درجه دو تقسیم می‌شوند.

صندلی بامبو دیجی کالا

برای خرید بهترین و با کیفیت‌ترین میز و صندلی باغی بهتر از مستقیماً به سراغ تولیدی‌ های معتبر و مطمئن بروید. تا هم کالای با کیفیت بخرید و هم قیمت مناسبی پرداخت کنید . متاسفانه دیده شده برخی افراد برای خرید مبلمان باغی که با حساسیت بسیار بالایی دارد. در هر نوعی مثل میز و صندلی پلاستیکی ، مبلمان باغی فلزی ، مبلمان پلیمری ، میز بامبو ، میز و صندلی بالکن ، فرفوژه میز و صندلی و یا میز و صندلی باغی پلاستیکی و چوبی به دنبال سایت‌ های متفرقه یا برخی پلتفرم‌هایی می‌ روند که با فروشنده به طور مستقیم در ارتباط نیستند.

مثلاً صندلی بامبو دیجی کالا یا هر سایتی مانند آن در این صورت شما نمی‌دانید که طرف مقابلتان چه کسی است. و چقدر تعهد دارد؟ و نظرات مشتریان در رابطه با این فرد چیست. با خرید از این سایت ها یا حتی سایت های فروش کالاهای کارکرده دیگران مثل میز و صندلی بالکن دست دوم و یا و صندلی بامبو دست دوم، ممکن است پس از خرید، کالای شما آسیبی داشته باشد و از طرفی پشتیبانی خوبی نشود. و یا در صورت مشکل دار بودن کسی پاسخگوی شما نباشد.

میز و صندلی بامبو B5

استحکام میز و صندلی مدل بامبو

به طور کلی زمان انتخاب هر مدل مبلمان باغی به میزان مصرف خود توجه نمایید. اگر جزو افرادی هستید که دائماً مهمانی می‌دهید. و از مبلمان باغی استفاده بسیار زیادی دارید، میز صندلی بامبو شاید برای شما زیاد مناسب نباشد. اما اگر استفاده شما در این حد نیست ، این مدل می‌تواند انتخاب بسیار مناسب برای مبلمان باغی شما باشد. دلیل این سخن این است که در بالا ذکر شد از اتصال دو عدد فلز مخروطی شکل به هم به وجود می‌آید. که قسمت اتصال به صورت خطی بوده که روی این خط صاف تعدادی جوش صنعتی co۲ می‌ خورد که جوش قوی و محکمی می‌ باشد.

اما در طولانی مدت و استفاده‌ های بسیار زیاد  به ویژه اگر کیفیت جوش ضعیف باشد، ممکن است بدنه و پایه از هم جدا شوند. البته این اتفاق نادر است. اما غیر ممکن نیست. از طرفی در تولیدی گالری نشاط ، برای استحکام و تقسیم وزن کفه میز و صندلی مدل بامبو   روی تمام نقاط پایه صندلی ها ، میله‌ای اضافه‌ تر از کفه صندلی به جلوی پایه جوش داده می‌ شود. که کمک بسیار زیادی به بالا بردن قدرت تحمل این صندلی می‌ نماید.

نتیجه‌گیری

همان طور که قبل‌ تر ذکر شد، مبلمان باغی مدل بامبو جزو صندلی‌ های بسیار پرفروش و جذاب در میان انواع صندلی باغی می‌ باشد. که به دلیل حالت لمیده و تشک‌ های نرمی که دارد، کاری بسیار مناسب برای ریلکس کردن و آرامش در فضای سبز طبیعت است. در این مقاله تلاش شد با دیدی منتقدانه تمام ابعاد و نقاط قوت و ضعف میز و صندلی مدل بامبو کامل مطرح شود. و البته راهکارهایی برای رفع نقاط ضعف تا شما عزیزان بتوانید با دید باز و وسیع و با آگاهی کامل مدل صندلی مورد نظر خود را انتخاب نمایید . و با نشستن روی میز و صندلی مدل بامبو  زیبا و شیک در کنار خانواده و عزیزانتان لذت ببرید.

اولین دیدگاه را ثبت کنید

قابل ذکر است دیدگاه های نامرتبط به مطلب یا حاوی محتویات نامناسب تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

محصولات تخفیف خورده

تاب باغی کالسکه ای

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

تاب گلبرگ G6

٪

3

7,450,000 تومان
7,200,000 تومان

مبل ویلایی ال

25,000,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ست 6 نفره]

٪

7

10,700,000 تومان
9,900,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G111 [ ست ۶ نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G5 [ ست ۶ نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ست 6 نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

تاب گلبرگ G3

٪

5

7,550,000 تومان
7,200,000 تومان

تاب باغی کالسکه ای C44

٪

4

7,530,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی لارنکا

٪

6

10,400,000 تومان
9,800,000 تومان

میز و صندلی مهتاب M9 [ست 2 نفره]

٪

17

5,400,000 تومان
4,500,000 تومان

باربیکیو ذغالی

تماس بگیرید

تشک گل صورتی کمرنگ

٪

11

2,480,000 تومان
2,200,000 تومان

تاب ایفل

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

تاب ایفل E1

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ ست 4 نفره ]

٪

11

8,300,000 تومان
7,400,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G2 [ ست ۴ نفره ]

٪

6

7,650,000 تومان
7,200,000 تومان

تاب گلبرگ G4

٪

6

7,620,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G222 [ ست 2 نفره ]

٪

13

5,200,000 تومان
4,500,000 تومان

تاب گلبرگ G2

٪

6

7,650,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی فرفوژه [ ست 6 نفره ]

٪

14

11,700,000 تومان
10,100,000 تومان

میز آتشدان

تماس بگیرید

میز و صندلی مهتاب [ست 4 نفره ]

٪

11

8,200,000 تومان
7,300,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ست 6 نفره]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G13 [ ست 6 نفره ]

٪

6

10,350,000 تومان
9,750,000 تومان

تشک صندلی باغی طوسی قرمز

٪

11

2,480,000 تومان
2,200,000 تومان

چتر و سایه بان پایه بغل [ قطر 4 ]

٪

13

10,100,000 تومان
8,800,000 تومان

تاب باغی کالسکه ای C4

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی مهتاب M8 [ست 6 نفره]

٪

16

11,600,000 تومان
9,800,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G4 [ ست 6 نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

میز آتشدان

تماس بگیرید

میز و صندلی گلبرگ [ست 4نفره]

٪

11

8,500,000 تومان
7,600,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ ست 4 نفره ]

٪

11

8,300,000 تومان
7,400,000 تومان

صندلی تک گلبرگ

٪

23

2,200,000 تومان
1,700,000 تومان

تشک صندلی رنگین کمانی آبی

٪

11

2,480,000 تومان
2,200,000 تومان

تاب گلبرگ

٪

7

7,650,000 تومان
7,100,000 تومان

میز و صندلی مهتاب [ ست 6 نفره ]

٪

14

11,700,000 تومان
10,100,000 تومان

گالری نشاط عرضه کننده مستقیم محصولات باغی از تولیدی با بیش از یک دهه سابقه فروش موفق اینترنتی ، مفتخر است که بالاترین حد رضایت را از شما عزیزان دریافت نموده است .

 ارتباط با واحد پشتیبانی و تماس با ما :

09982208940

02532937393

آدرس انبار 1 : قم ، بلوار جمهوری

آدرس انبار 2: کرج ، ماهشهر

این محموعه برای اعتماد هر چه بیشتر شما عزیزان کالا را ابتدا درب منزل شما تحویل داده و پس از دریافت و تایید مشتری تسویه می نماید .

فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی تجهیزات باغی نشاط | خرید آنلاین ملزومات باغی مستقیم ازتولیدی
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی تجهیزات باغی نشاط | خرید آنلاین ملزومات باغی مستقیم ازتولیدی