منو
میز و صندلی ویلایی

بهترین میز و صندلی ویلایی از نظر جنس و ماندگاری

میز و صندلی ویلایی از ملزومات بسیار زیبا و محبوب برای همه افراد است .  که در کنار سایر تجهیزات باغی ، جلوه باغ یا بالکن شما را جذاب تر و متحول می کند . از طرفی میز و صندلی باغی علاوه بر ظاهر زیبا ، بسیار کاربردی نیز می باشد . و افراد می توانند در فضای سبز و محیط باز خود روی آن استراحت کرده و اوقات خوشی را با خانواده و دوستان سپری نمایند . و در عین حال حس شادی و لوکس بودن نیز داشته باشند .

مبلمان فضای باز در جنس ها و کیفیت های مختلفی عرضه می شود . که هر یک مزایا و معایبی دارند  . در این مقاله بنا داریم مبلمان باغی مختلف را با هم مقایسه نموده . و در پایان بهترین میز و صندلی ویلایی را به شما معرفی نماییم .

 

مبل ویلایی دست دوم

انواع میز و صندلی ویلایی

به طور کلی میز و صندلی ویلایی  از نظر جنس و کیفیت و اندازه و طراحی با هم متفاوتند . ولی مهمترین موضوعی که زمان خرید و انتخاب مبل باغی باید مد نظر قرار داد جنس میز و صندلی ها است . به طور کلی مبلمان حیاطی در 4 جنس اصلی تولید می شوند. و سایر کیفیت ها با ترکیب این مواد ساخته شده و یا از مواد سنگینی تولید می شوند که بیشتر برای فضاهای شهری و پارک ها مناسبند . در این جا سه کیفیت متداول و پر طرفدار را برای شما آورده و تک تک مقایسه می کنیم .

  • میز صندلی باغی ویلایی فلزی

  • میز صندلی حیاط ویلا چوبی

  • میز صندلی باغی ویلایی پلاستیکی

میز و صندلی ویلایی فلزی

میز و صندلی باغی فلزی از جنس فلز آلومینیوم یا آهن ساخته می‌شوند . آلومینیوم فلز سبکی است و در برابر رطوبت مقاومت خوبی دارد . اما قیمت انواع با کیفیت آن بسیار گران است . همان طور که می‌دانید یکی از مقاوم‌ترین و محکم‌ترین مواد برای تولید مبلمان فلزی ، آهن است. و در واقع آهن به نسبت آلومینیوم قوی‌تر بوده . و در صورتی که تمایل به خرید یک مبلمان ویلایی بسیار محکم با طول عمر بالا دارید میز و صندلی باغی آهنی ، توصیه می‌شود.

این مبلمان قیمت به نسبت ماندگاری و کیفیت بسیار مناسب و به صرفه است  و جزو مبلمان های فضای باز پر طرفدار است .  این دست مبلمان را می توان با سایر تجهیزات باغی نیز ست کرد که  ست تاب باغ آن هم وجود دارد .

 

میز و صندلی باغی مربعی

 

میز و صندلی ویلایی چوبی

میز و صندلی باغی چوبی از جنس چوب در کیفیت‌ های مختلف تولید می‌شود.  این مبلمان به خاطر ظاهری که شبیه طبیعت دارد حس خوبی را منتقل می‌کند . اما آسیب پذیر بالایی نسبت به سرما و گرما دارد .و خیلی زود دچار پوسیدگی می‌شود. از طرفی ممکن است لانه حشرات شود . البته در صورت بی توجهی به نگهدار یدرست از آن . در برخی از مدل‌ها از چوب‌های ترمو استفاده می‌شود . که با رنگ‌های مخصوص پوشش داده شده تا بتوانند تا حد زیادی مقاومت آن را در برابر شرایط جوی بالا ببرند .

و البته این رنگ‌ها هر از چند گاهی باید تمدید شوند که به نوبه خود هزینه بر است.

میز و صندلی باغی چوبی

 

میز و صندلی باغی پلاستیکی

میز و صندلی ویلای پلاستیکی در مدل‌ های متنوعی مثل میز و صندلی باغی پلیمری ، مبلمان باغی حصیری ، میز و صندلی باغی پلاستیکی ساده تولید می‌شوند . که هر یک ویژگی‌های خاص خود را داشته و البته انواع پلیمری آن نسبت بقیه جنس های پلاستیکی محکم‌تر و البته گرانتر است . اما تمام مدل‌های پلاستیکی به مرور زمان ممکن است دچار رنگ پریدگی شوند .

و رنگشان دیگر زیبایی اولیه را نداشته باشد .همچنین به مرور زمان ممکن است میز و صندلی ها از برخی قسمت‌ ها یا پایه‌ ها دچار شکستگی شوند . و یا در برابر پرتاب یک جسم سنگین یا تیز دچار خراش یا ترک خوردگی شوند . اما جابجایی این مبلمان راحت تر است . و قیمت پایین و سبک بودن این مبلمان موجب شده توجه برخی خریداران را به خود جلب کند.

 

میز و صندلی ویلایی پلاستیکی

 گاهی در مبلمان باغی پلاستیکی دیده می‌شود که رگه‌ های ناهمگن و ناهمرنگ به خاطر کیفیت پایین پلاستیک استفاده شده در تولید آن وجود دارد . که نشان دهنده این است که علاوه بر اینکه مواد اولیه به کار رفته در تولید آن مواد ضعیف و بی‌کیفیتی است، تکنولوژی استفاده شده در تولید آن نیز مناسب نبوده است. از طرفی برای انتخاب نوع مبلمان باغی و جنس آن برای فضای باز باید گفت که مبلمان پلاستیکی و حصیری آسیب پذیری بالایی دارند و به مرور دچار شکستگی و رنگ پریدگی می‌شوند .

اما مبلمان حیاط فلزی طول عمر بسیار بالایی دارند و با مراقبتی ساده می‌توان آن را به کاری عمری و غیرقابل آسیب تبدیل نمود.

در مورد تاب باغی فلزی نیز همین حکم فرماست و تاب های فلزی استحکام بالایی دارند .

 

تفاوت کلی بین انواع میز و صندلی حیاط

فرق مبلمان ویلایی فلزی ، چوبی و پلاستیکی در جنبه‌های مختلفی وجود دارد. در زیر به برخی از این تفاوت‌ها می‌پردازم:

  1. جنس و ظاهر میز و صندلی ویلایی :

    میز و صندلی ویلایی فلزی از جنس فلز آهن ساخته شده است و به طور کلی دارای ظاهری مدرن می باشد . و معمولاً دارای طرح‌های ساده و خطوط منظم می‌باشد. اما در برخی از مدل ها خم های ظریف و زیبایی دارند . در مقابل، مبلمان ویلایی چوبی از جنس چوب ساخته می‌شود و دارای ظاهری گرم و طبیعی است. که آسیب پذیری بالایی در فضای باز دارد . گاهی نیز دارای جزئیات و حکاکی‌های زیبا در سطح چوب می‌باشد.
    مبلمان ویلایی پلاستیکی نیز از جنس پلاستیک تولید می‌شود و معمولاً ظاهری ساده و مدرن دارد. این مبلمان از جنس پلاستیک معمولی یا فشرده می باشد و در کیفیت های مختلفی عرضه می شود .

    مبل باغی ترمو

  2.  نوع طراحی و وزن میز و صندلی ویلایی :

    مبلمان فلزی معمولاً در انواع مرغوب وزن معقولی دارد و می توان آن را راحت جا بجا نمود . در انتخاب صندلی و میز باغی حتما باید به وزن صندلی و توانایی خودتان برای جابجاییی آن ها توجه کنید . مثلا اگر دائم دکوراسیون عوض می کنید و کمر درد دارید بهتر است صندلی های سبک تاشو یا پلاستیکی بگیرید . به عنوان مثال، صندلی‌ها و میزهای فلزی معمولاً سبک‌تر از مبلمان چوبی و پلاستیکی هستند.
    مبلمان چوبی بخاطر وزن چوب ، به طور کلی سنگین‌تر است و برای جابجایی نیاز به قدرت بیشتری دارد. مبلمان پلاستیکی نیز معمولاً سبک وزن و آسان در حمل و نقل است.اما زودتر خراب می شود.

  3.  استحکام و قدرت سازه:

    میز و صندلی ویلایی  فلزی به طور کلی مقاومت بالاتری نسبت به ضربه، خراش و رطوبت دارد و ممکن است در مقابل عوامل خارجی مانند آب، حرارت و نور خورشید بهتر عمل کند. مبلمان چوبی نیز مقاومت خوبی در برابر ضربه و خراش دارد، اما نسبت به رطوبت و حرارت آسیب پذیر تر بوده و برای حفظ زیبایی و کیفیت آن نیاز به مراقبت و نگهداری مناسب دارد. مبلمان پلاستیکی به طور کلی مقاومت کمتری نسبت به ضربه و خراش داشته و ممکن است با گذر زمان رنگ آن تغییر کند.

  4. داشتن امکان تعمیر :

    میز و صندلی ویلایی فلزی به طور عمومی قابلیت تعمیر و بازسازی آسان‌تری دارد. قطعات فلزی می‌توانند به راحتی تعویض و جایگزین شوند. مبلمان چوبی نیز قابلیت تعمیر و بازسازی دارد، اما ممکن است نیازبه ترمیم و رنگ‌آمیزی مجدد چوب باشد که نیاز به مهارت‌های خاصی دارد. مبلمان پلاستیکی به طور عمومی قابلیت تعمیر و بازسازی محدودتری نسبت به یقیه دارد و در صورت خرابی شدید، معمولاً نیاز به جایگزینی قطعات است.

    میز و صندلی آماتیس

  5.  قیمت انواع مبلمان باغی:

    قیمت مبلمان ویلایی فلزی ، چوبی و پلاستیکی معمولاً بستگی به جنس ، کیفیت و نوع مواد اولیه و طراحی آن دارد . به طور کلی، مبلمان فلزی به دلیل استفاده از مواد اولیه ارزان‌تر ، معمولاً به قیمتی کمتری نسبت به مبلمان چوبی و پلاستیکی پلیمری عرضه می‌شود. مبلمان چوبی به دلیل استفاده از چوب با کیفیت بالا و کار دست، معمولاً قیمت بالاتری دارد. مبلمان پلاستیکی معمولاً با توجه به استفاده از مواد پلاستیکی ارزان‌تر، قیمتی مقرون به صرفه‌تر دارد.

به طور کلی، انتخاب میان تاب باغچه ای یا میز و صندلی ویلایی فلزی ، چوبی و پلاستیکی بستگی به سلیقه شخصی، استفاده مورد نظر، بودجه، محیط و دیگر عوامل دارد. هرکدام از این انواع مبلمان دارای ویژگی‌ها و مزایا خود است، بنابراین مهم است که نیازها و ترجیحات خود را در نظر گرفته و متناسب با آن تصمیم بگیرند .

 

بهترین جنس مبلمان حیاطی کدام است ؟

اگر بنا دارید یک ست میز و صندلی باغی با دوام و با کیفیت بخرید و سال‌ های سال در کمال آرامش از آن استفاده کنید. و آسیبی ندیده و ظاهر زیبای خود را از دست ندهد. بهترین گزینه میز و صندلی ویلایی فلزی می‌باشد. چرا که اسکلت بسیار محکم و مقاومی دارد. و در صورت پوشش خوب با رنگ‌ های ضد آب تبدیل به کاری با دوام و عمری برای شما خواهد شد. پس در صورتی که میان جنس‌ های موجود در بازار مبلمان باغی فلزی را انتخاب نمودید، دقت کنید که انواع با کیفیت آن را خریداری کنید تا پس از مدتی استفاده دچار پشیمانی نشوید.

بیشتر بدانید : مشخصات و راهنمای خرید انواع تاب باغی فلزی

 

میز و صندلی ویلایی

عوامل مهم و تاثیر گزار بر قیمت میز و صندلی ویلایی فلزی

  • وزن سازه
  • نوع طراحی و مدل
  • جنس و کیفیت جوش ها
  • کیفیت رنگ

کیفیت و نوع رنگ

نوع رنگی که برای پوشش فلز آهن در میز و صندلی ویلایی استفاده می‌شود ، بسیار اهمیت دارد . رنگ‌ ها باید با کیفیت باشند و در فرایند استانداردی کار را پوشش دهند . پس دقت کنید میز و صندلی ویلایی که می‌خرید حتماً از رنگ‌ های با کیفیت و درجه یک با تکنولوژی‌های به روز برای پوشش آنها استفاده شده باشد. تا در برابر سرما و گرمای شدید نور شدید،  آفتاب رطوبت و باران و سایر شرایط جوی منطقه شما پوسته پوسته ، دچار رنگ پریدگی یا کمرنگ شدن نشده و آسیب نبیند.

تشخیص اینکه آیا در تولید مبلمان باغی از رنگ‌های با کیفیت استفاده شده یا خیر تا حدی می‌تواند بر اساس شفافیت رنگ باشد . رنگ‌هایی که به سمت کرم و زرد رنگ دیده می‌شوند ، درجه یک نیستند .  معمولاً بهترین رنگ و با کیفیت ترین رنگ‌ها برای مبلمان فضای باز رنگ سفید می‌باشد که شفاف و براق است . انواع معمولی و بی‌کیفیت رنگ‌ها معمولاً کدر کمرنگ و متمایل به زرد می‌باشند.

نکته دیگر یکنواخت بودن رنگ روی سطح کار و ضخامت آن است که کاملاً با نگاهی گذرا متوجه آن خواهید شد. در گالری نشاط برای پوشش صندلی باغی یا مبلمان حیات و باغ رنگ‌های پودری الکترواستاتیک در کوره استفاده می‌شود که پوشش بسیار با کیفیت و قوی در برابر شرایط جوی ایجاد می‌کند.

بیشتر بدانید : دکوراسیون فضای باز

 

مبلمان ویلایی

مقایسه قیمت میز و صندلی ویلایی فلزی با مبل باغی پلاستیکی و چوبی

 میز و صندلی ویلایی فلزی ، چوبی و پلاستیکی معمولاً از نظر قیمت با هم متفاوتند. قیمت مبلمان ویلایی بستگی به عوامل متعددی دارد از جمله جنس استفاده شده، کیفیت ساخت، طراحی، برند و بازار مبلمان.

  • مبلمان ویلایی فلزی معمولاً به دلیل استفاده از آهن یا آلومینیوم که قیمت متوسطی دارند ، معمولا قیمتی مناسبی داشته . و در بین فلزی ها هم میز و صندلی ویلای آهنی قیمتش از آلومینیومی کمتر است .  اما این قاعده به همه موارد صدق نمی‌کند و می‌توان مبلمان فلزی با قیمت بالاتری نیز یافت.
  • مبلمان ویلایی چوبی به دلیل استفاده از چوب در صورتی که با کیفیت بالا باشد ، معمولاً قیمت بالاتری دارد. البته بالاترین کیفیت ها نیز باز هم آسیب پذیرند . قیمت مبلمان چوبی بستگی به نوع چوب استفاده شده، طراحی و کیفیت ساخت آن متغیر است. مبلمان چوبی سفارشی و با طراحی خاص معمولاً قیمت خیلی زیادی دارند.
  • مبلمان ویلایی پلاستیکی معمولاً با توجه به استفاده از مواد پلاستیکی ارزان‌تر، قیمتی مقرون به صرفه‌تر دارد. اما قیمت مبلمان پلاستیکی نیز بستگی به نوع پلاستیک استفاده شده، طراحی و کیفیت ساخت آن دارد.

همچنین، برندهای مختلفی از میز و صندلی ویلایی در بازار وجود دارند و قیمت‌ها بین برندها نیز متفاوت است. برندهای معروف با کیفیت بالاتر معمولاً قیمت بالاتری دارند.

میز و صندلی ویلایی

قیمت انواع میز و صندلی حیاطی

قیمت تجهیزات باغی نمی‌تواند معیار خوبی برای انتخاب مبلمان حیاطی با کیفیت باشد. مخصوصاً با وجود ابزار های جدیدی برای تبلیغات و شبکه‌ های اجتماعی که با تبلیغات نادرست و دروغ ممکن است. خریدار را قانع به خرید محصول گران اما بی‌کیفیت خود نمایند. در حالی که شاید واقعا مطالبی که می گویند درست نباشد .  و یا کار معمولی را با قیمت بالاتر از حد نرمال می‌فروشند. و یا کار بسیار ضعیفی را گران می‌فروشند.

بهترین فروشگاه های خرید میز و صندلی باغی

بهترین راه برای اطمینان از خرید کالای با کیفیت بالا و قیمت مناسب ،  خرید نمودن از فروشگاه‌ های معتبر و با سابقه می‌باشد . چه بهتر است که به جای خرید از فروشگاه‌ های سطح شهر از خود تولیدی‌ ها به طور مستقیم خرید نموده و در صورت امکان وجه خرید خود را زمان تحویل کالا بپردازید. این نکته را در نظر داشته باشید که یکی از ترفند های  برخی کارگاه‌های معمولی که کارهای بی‌کیفیت تولید می‌کنند . ارائه قیمت‌ های پایین روی کارهای واقعاً ضعیف است.

گاهی کیفیت محصولات این فروشگاه ها از مبل باغی دست دوم هم پایین تر است . در حالی که عکس سایر فروشگاه‌ ها را روی کارهایشان ارائه می‌دهند مشتری تنها پس از تحویل کار متوجه می‌شود که چه کلاهی سرش رفته و دیگر فروشگاه پاسخگو نخواهند بود.از طرفی خرید از فروشگاه‌های سطح شهر نیز ممکن است کمی استراتژیک نباشد . چرا که شگاه‌ها برای پر کردن هزینه‌های اجاره هزینه‌های ثابت حقوق کارمندان و انبار مجبورند قیمت کالای خود را بالا ببرند .

در حالی که با خرید همان میز و صندلی ویلایی ، مستقیم از درب تولیدی می توانید قیمت کمتری پرداخت نموده . و مبلغ اضافه تر را خرج خرید سایر تجهیزات نمایید. در گالری نشاط محصولات مستقیماً از درب تولیدی تا درب منزل شما ارائه می‌گردد. و پس از تایید شما و مشاهده محصول تسویه می‌گردد البته این موضوع برای خریدهایی می‌باشد که با وانت ارسال می‌گردد.

 

اولین دیدگاه را ثبت کنید

قابل ذکر است دیدگاه های نامرتبط به مطلب یا حاوی محتویات نامناسب تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

محصولات تخفیف خورده

تشک صندلی باغی طوسی قرمز

٪

11

2,480,000 تومان
2,200,000 تومان

تاب باغی کالسکه ای C4

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ ست 4 نفره ]

٪

11

8,300,000 تومان
7,400,000 تومان

چتر و سایه بان پایه بغل [ قطر 4 ]

٪

13

10,100,000 تومان
8,800,000 تومان

تاب باغی کالسکه ای C44

٪

4

7,530,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ [ست 4نفره]

٪

11

8,500,000 تومان
7,600,000 تومان

تشک صندلی رنگین کمانی آبی

٪

11

2,480,000 تومان
2,200,000 تومان

تاب گلبرگ G3

٪

5

7,550,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ست 6 نفره]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

تاب گلبرگ G6

٪

3

7,450,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G5 [ ست ۶ نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

تشک گل صورتی کمرنگ

٪

11

2,480,000 تومان
2,200,000 تومان

مبل ویلایی ال

25,000,000 تومان

میز و صندلی مهتاب M9 [ست 2 نفره]

٪

17

5,400,000 تومان
4,500,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G4 [ ست 6 نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

تاب گلبرگ

٪

7

7,650,000 تومان
7,100,000 تومان

میز و صندلی مهتاب M8 [ست 6 نفره]

٪

16

11,600,000 تومان
9,800,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G111 [ ست ۶ نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

میز و صندلی مهتاب [ ست 6 نفره ]

٪

14

11,700,000 تومان
10,100,000 تومان

باربیکیو ذغالی

تماس بگیرید

میز و صندلی لارنکا

٪

6

10,400,000 تومان
9,800,000 تومان

تاب ایفل E1

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

تاب ایفل

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G13 [ ست 6 نفره ]

٪

6

10,350,000 تومان
9,750,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ست 6 نفره]

٪

7

10,700,000 تومان
9,900,000 تومان

میز آتشدان

تماس بگیرید

تاب گلبرگ G4

٪

6

7,620,000 تومان
7,200,000 تومان

تاب گلبرگ G2

٪

6

7,650,000 تومان
7,200,000 تومان

میز آتشدان

تماس بگیرید

میز و صندلی گلبرگ G222 [ ست 2 نفره ]

٪

13

5,200,000 تومان
4,500,000 تومان

میز و صندلی فرفوژه [ ست 6 نفره ]

٪

14

11,700,000 تومان
10,100,000 تومان

صندلی تک گلبرگ

٪

23

2,200,000 تومان
1,700,000 تومان

میز و صندلی گلبرگ G2 [ ست ۴ نفره ]

٪

6

7,650,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ست 6 نفره ]

٪

13

11,700,000 تومان
10,200,000 تومان

تاب باغی کالسکه ای

٪

5

7,560,000 تومان
7,200,000 تومان

میز و صندلی بامبو [ ست 4 نفره ]

٪

11

8,300,000 تومان
7,400,000 تومان

میز و صندلی مهتاب [ست 4 نفره ]

٪

11

8,200,000 تومان
7,300,000 تومان

گالری نشاط عرضه کننده مستقیم محصولات باغی از تولیدی با بیش از یک دهه سابقه فروش موفق اینترنتی ، مفتخر است که بالاترین حد رضایت را از شما عزیزان دریافت نموده است .

 ارتباط با واحد پشتیبانی و تماس با ما :

09982208940

02532937393

آدرس انبار 1 : قم ، بلوار جمهوری

آدرس انبار 2: کرج ، ماهشهر

این محموعه برای اعتماد هر چه بیشتر شما عزیزان کالا را ابتدا درب منزل شما تحویل داده و پس از دریافت و تایید مشتری تسویه می نماید .

فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی تجهیزات باغی نشاط | خرید آنلاین ملزومات باغی مستقیم ازتولیدی
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی تجهیزات باغی نشاط | خرید آنلاین ملزومات باغی مستقیم ازتولیدی